Subject: [SUSPICIOUS URL INSIDE]Maidla järv, veekvaliteet - VALE INFO VEEBIS!
From: "Birgit Panksepp" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Cc: Paula Johanna Rõuk <[email-masked]>
Date: Mon, 4 Aug 2025 10:29:09 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teil on veebis vana ja eksitav info.

Oleme palunud Terviseametil mitu veeproovi (teie andmebaasis on need
olemas) võtta pärast seda, kui 14.07 tuvastasite reostuse, kuid tänaseks
on veeproovid korras.
https://vtiav.sm.ee/index.php/?active_tab_id=SV

Palume siin muuta info ära võimalikult kiiresti, sest külvate inimestes
asjatut paanikat.

Lugupidamisega

Birgit Panksepp

keskkonnaspetsialist

GSM  <tel:+372%205344%206686> +372 5344 6686

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

www.sauevald.ee